2016年12月15日 星期四

♥【美食】精繳晚餐。上環咸東街Trattoria Doppio Zero ♥

上環有不少好餐廳,說到想告閨密享受寧靜時光?
朋友今次推介位於上環咸東街的Trattoria Doppio Zero

Parmigiano Frittlle $118 芝士波是用
Dan Daniele ham + cheese + 濃湯釀入 
外面的cream是用15年黑醋醬去整
香濃醋味過後就食到芝士味帶點咸咸的ham味

接著是這盤baby Beetroot salad $98上場了!
我本身真係麻麻地紅菜頭…因為同事間中lunch就食一盒紅菜頭
睇到我都有陰影,所以對紅菜頭真係冇乜好感

估唔到加左醋製既紅菜頭又幾易入口,黃色既都係紅菜頭
只不過係用左海鹽味去醃,反而呢個海鹽味仲幾好食tim!
加埋自家製的yogurt汁同陳醋做調味,立即覺得好有特色
當然入面既自家焗合桃竟然成為搶手貨,真係好香口



自家製baby Spinach Ravioli $208 
雖然看似扁撻撻,但入面醬汁滿滿由一咬爆外皮就隨之而來
不過上面滿滿的芝士碎溶在薄薄一層的自製雲吞皮上


我最期待的終於出場了!Pappardelle $228 
用上阿拉斯加藍蟹肉,而每一條自家製麵條都沾上海鮮精煮制的濃郁醬汁
朋友都大讚呢碟好味,因為醬汁帶有香濃既海鮮味,非常惹味

未到主菜之前,先飲一杯Strawberry Sunrise $68
Lychee + strawberry + Lemon Soda 味道清新 有soda的飲品是我最愛!

朋友大力推介pan roasted Iberico pork $328
約7-8成熟的黑毛豬非常Juicy和腍,而且中間仲保留住粉紅色,
其實除了食扒之外,還有不少好選擇喔!

意大利白豆還是第一次試到,口感綿密
近骨的位置更加是最好味的地方,因為帶點焦焦的香味
連住既肉仲特別腍身,所以這一刻不用扮斯文 盡情用手拎住條骨咁食啦!


底係焦糖燉蛋+豆腐味雪糕配上焦糖脆脆的餅
焦糖燉蛋好滑又香蛋味,岩哂我呢個甜品控!

沒有留言:

張貼留言