2016年6月19日 星期日

♥【美髮】上環SALON BOKU。請大師幫草莓的頭髮換成啞色吧! ♥

話說身邊好多blogger朋友仔都好鐘意黎SALON BOKUPocky剪頭髮
草莓以前都有黎剪過嫁!不過上環對於住係北區既我黎講太遠 所以好少過黎呢~
為左去韓國有一把靚頭髮  草莓收左工之後都跑來SALON BOKU整整個頭先!



來一張Before   D頭髮已經甩色甩到好金啦
草莓染果隻染髮劑係shiseido professional
顏色方面就揀咗隻啞色帶綠調既啡 (唔洗漂頭髮嫁!)
日本既染髮劑雖然係冇咁實色  不過染完會有種淡淡的日系既啡



先介紹一下Pocky既徒弟仔Daniel 由大師教出黎既手勢係點睇落去就知啦~
看看Daniel認真畫畫個樣 (唔係係認真染頭髮個樣先岩)



因為唔想只係純一隻色咁簡單
所以就設計一d深一d淺去製造層次



呢個布丁頭我都忍得你耐啦!



仲出動到2位大師一次過幫草莓吹頭髮呢~~ (其實係阻住人收工就真 哈!)
染完之後再將頭髮修一修 就完成啦!


轉咗個色tone之後 真係覺得之前甩得太金了
變咗啞色  個人立即睇落有氣質咗(同埋非常顯白呀!



剛染完係偏綠咗小小…不過過幾日就變返啡色了

剛染完既第3已經係啞底啡




染咗一星期之後就去韓國玩啦~
發現自然光底下頭髮係最靚啡得黎又係啞色







價錢方面,如果搵大師級Pocky剪的話$490@
如果搵佢徒弟Daniel的話 都只係 $280@如果同時剪+染 OR 剪+電仲會8折呢!
女仔既頭髮真係好緊要  雖然唔洗好似男仔咁keep住每個月剪
所以呢筆錢幾個月先剪一次就豪一次啦剪得靚既話就咩都值得嫁啦 (起碼我自己係咁諗啦)

Salon Boku
https://www.facebook.com/SalonBokuPorkyChu

地址上環文咸東街78號華東商業大廈 2101
booking or enquires : 3151 7575



【邀稿。這篇與SALON BOKU合作、療程並由品牌提供】

草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
http://www.facebook.com/pages/Berrys-Talk/301019826603718
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言