2015年11月1日 星期日

♥【美食】推介韓燒。荃灣炑八韓烤濟州海鮮 ♥

剛同朋友去完一轉韓國未到一個月,大家已經好掛住韓國既美食
為左止止口癮,我地就黎到荃灣分店開餐啦!

雖然炑八係韓燒之中幾出名同有好多間分店,不過我都係第一次食咋
朋友話呢間主打海鮮,補償返係韓國無去鷺梁津食海鮮喎


坐位都幾闊落,旁邊仲有唔少卡位落得仲舒服
將櫈底可以打開放手袋or雜物~幾貼心


牛!都有好多種選擇~~牛肋骨必點阿!



野飲方面都無令我失望,梳打、真露、韓國罐裝飲品都有
啤酒選擇仲多,SO&MAC一大桶如果班朋友都飲得下叫呢個最抵


醬油蟹$198 都是必點之一!
叫左杯草莓梳打,用呢個杯裝非常有份量 唔會飲幾啖就無哂~
不過略嫌佢草莓味太淡,但梳打味就剛剛好~
第一啖已經唔濃飲到尾就更加淡~好彩佢有2-3粒新鮮草莓搭救



 
前菜既沙津加埋胡麻醬相當吸引,等朋友嗌餸既同時可以食住等
好幾款既前菜包括泡菜、蘿白都有



荃灣限定士生蠔 $88 / 5 

呢個芝士生蠔真係必點!生蠔下面有一堆沒在省的芝士做底
用鐵兜裝住整個拎去燒,咁D芝士就可以全部食返哂
呢碟生蠔我地再encore多碟,個個都大讚好!


成兜芝士蠔都滾起,蠔食落唔會腥,反而係俾濃濃既芝士包圍住
蠔好滑第二啖d芝士已經包唔住舊蠔,就單食舊蠔食得出好新鮮唔係淋身
食完舊蠔最後淨返既芝士就一啖食埋佢~~正呀!



韓國醬油蟹比較細一隻,但味道都醃得幾入味蟹肉好滑

另外一款必點的特級牛肋骨 $208
要剪開幾片燒,唔需要燒到太熟,燶燶地就very good啦!
其實都幾快熟睇少眼都會變焦,不得不讚牛肉味濃而且非常juicy
食落嫩口又唔會un,我一個人都可以ko半條牛肋骨
可以點小小海鹽同夾埋菜黎食會冇咁油膩,不過略嫌d菜唔夠juicyd

另外又係必點既燒鮑魚~黎自濟州鮮鮑魚放上爐燒既時候仲非常生猛
燒到一半果陣仲郁緊,全程大多燒個底,到到咁上下職員就黎幫手
將肉同殼分離再底面都燒下就食得啦~~燒海鮮都係由職員幫手好廢是哂左(笑)



 
燒鮑魚原來真係好好食!爽口彈牙夠新鮮
唔洗加任何既醬料都已經好好食,因為鮑魚本身都有小小咸味
呢碟好想再encore,但朋友仔已經好飽~話留肚食甜品~




 
重頭戲是熔岩芝士炒飯,職員係我地面前加入蛋漿同芝士快手伴炒
我見好多台都有點呢個飯,看來是人氣之選喔!


芝士味濃,不過略嫌唔夠紫菜所以唔多夠味
芝士同辣味係最出,但好似無係韓國食既炒飯咁惹味


點品時間!韓燒竟然都有雪花冰食@@都幾驚訝~~價錢比起出面便d
我就叫左個Oreo雪花冰,本身想點草莓味雪花冰可惜賣哂~
如果唔落煉奶都食到好淡牛奶味,當然落左就好味更多啦~~
我地分開左幾次落煉奶,仲另外要多個煉奶因為食到底冇煉奶就唔好味~~
我會俾7分呢個雪花冰~~入面仲有韓國年糕係到面,好有咬口~


 總結:
我會俾80分炑八,因為不論海鮮定牛肉都好到位唔會失望
爐邊既芝士栗米同爐邊蛋都不停refill 左起碼有6-8
服務都好好,職員好幫手又剪又燒同教我地點食

草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
www.facebook.com/BerrysTalk
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言