2015年10月21日 星期三

♥【美食】銅鑼灣小店。Donkey & Sheep ♥


呢一日相約了姐妹們來到銅鑼灣傾下韓國既行程
因為想揀一間靜靜地冇人嘈住食完又唔怕俾人趕走既坐底傾
有朋友就推薦位置銅鑼灣耀華街既Donkey & Sheep,係正時代後面都幾易搵


可選「意大利雜菜湯」或者「沙津」 當中21
我就揀左沙津,因為驚飲完湯會好快飽@@
沙津加左黑醋,冇太多既醬汁不過不失啦


小食方面我地點左法式蒜香牛油焗田螺同雞翼三重奏
先講講雞翼,有3種味道,每種味道有2
草莓只食左蜜糖味既雞翼,雞翼皮香脆而帶有蜜糖的陣陣甜味,唔錯~


而呢道焗田螺好好食!底下既薯蓉香滑之餘打得軟滑
還有滿滿的牛油香味,大家都好想encore這個薯蓉
反而薯蓉搶了主角田螺的位置,正宗妹仔大過主人婆(笑)


海陸空小食拼盤
當大家諗唔到食咩小食,都一定會揀拼盤,因為唔洗諗嘛咩都有!
吉列蝦同魷魚圈係我最愛,上台時熱辣辣又夠脆~



帶子海膽意大利飯

海膽配上意大利飯呢個組合的確係幾得意,
飯質地軟綿充滿吸收了醬汁的味道,令人一啖接一啖

 

主菜我們選了廚師推介的牛肩肉
還是第一次試牛肩肉!上菜時怎覺得那麼小一塊扒阿~~旁邊還有薯仔作伴


一切開,粉嫩的肉都清晰可見
牛肉味濃郁,沒有筋位而且啖啖肉
姐妹們都大讚這個豬鞍扒好好食,我會俾90分!


我地仲點左燒焗紐西蘭羊架,大家都將注意力放左係薯蓉身上
因為頭先道焗田螺既薯蓉已經搶哂(笑)不過有兩位朋友都唔食羊
所以重任就交左落我身上,羊味重得還可接受,唔錯。



草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
www.facebook.com/BerrysTalk
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言