2015年10月31日 星期六

♥【美食】銅鑼灣Castello 4。超有設計感的鐵城堡裡開餐 ♥


聽朋友講有間餐廳裝修得好有設計感,
野食又唔錯最岩黎食個dinner同飲下野吹下水
地點就係銅鑼灣時代後面條街,上次黎過食24樓既霜月所以都唔難搵
雖然同霜月個鋪size一樣,唔同層唔同餐廳個設計都好煥然一新
好鐘意佢中間個酒吧仔,配埋成個環境裝修得好型格!


 
已經唔記得呢杯叫咩,係朋友叫既
一上台時大家都好好奇呢杯係咩黎,
由一堆棉花糖包圍住既杯再要淋野上去
又可以將棉花糖窒埋落去,又可以單食,又可以呃like 一物幾用!

而我自己就叫左Strawberry Push Mocktail $84
甜甜的草莓味Mocktail加上新鮮草莓,唔錯阿

右邊係menu上無既Cocktail,飲完一杯Mocktail實在唔多夠喉
所以同staff講想要一杯甜甜地易入口但要有酒味既cocktail
哈!好彩難唔到佢地,黎左一杯好似橙溝幾種味既野而成,亂嗌都唔錯wo



先來個炸蘑菇,不會炸得乾乾的仲保留左菇既汁
唔點醬就咁食已經香!炸野配埋酒一流呀~



Octopus Salad $114
平時Caesar Salad就食得多,今次試呢個Octopus Salad唔同之處在於係用翡苗
食落好青草味好清新,好口感好輕身,旁邊既Octopus都好新鮮,呢個配搭蠻特別



12 oz Galician Striploin Steak $364

Steak一向是我最愛(我是肉食者是也!)
不得不讚有超重牛肉味,而份量以厚切來說都不算少
但我自己一個也吃了3舊~看似比較生對吧?咬落肉質比較實又有咬口


 
Saffron Cream Sable Fish $254
還真是第一次藏红花配Sable Fish
魚的油份充足,肉質不鬆散口感油滑
下面更有我最愛的risotto


Dessert-Apple Crumble Opera $64
這個Apple Crumble也是女生愛吃的甜點之一,
蘋果味香外層脆,最重要是伴碟的裝飾都很加分!



草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
www.facebook.com/BerrysTalk
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言