2015年9月13日 星期日

♥【美食】失望到爆。白色雪花之公主The World Dessert Cafe ♥


晚飯前先來個冰凍的雪糕當下午茶,就來到元朗教育路搵雪糕
由於係星期日都比較難搵位,我先去搵拎定號碼,朋友泊好車再行過黎都要等多一陣先有位
眼見不少大人細路老人家都有點雪花冰,看來都幾受歡迎

我地3個女仔點左一杯野飲,一個雪糕同一個雪花冰


朋友唔想食野,所以只叫左杯蘋果汁HK$35
成個新鮮蘋果拎去打成汁,唔會好甜但好多渣



▲朋友指定要叫雪糕類,怪獸脆脆焦糖花生雪糕HK$42
不得不讚雪糕好香牛奶味,係偏甜小小不過個人幾鐘意食甜野所以覺得OK
中間係空心所以其實一個人都可以食得哂,不過個杯其實都幾細有時會一邊食一邊流落黎
要食得好有技巧,一邊食要由底刮上去先唔會流落黎

▲Oreo雪花冰HK$60 (製作時間需要20分鐘)



 
當我地食到個雪糕一半先到個雪花冰,諗住個雪糕都幾好食,
呢個應該唔差得去邊,咁就出事啦!
首先HK$60呢個價錢係抵既,係TST食都起碼要70-80
不過佢面頭既粉太多不停咁掉落黎都算,入面既雪花冰其實都幾細緻好棉,
但味道係非常淡!只要好輕微既牛奶味(尖沙咀韓冰好味過佢太多倍)
食哂面頭既粉同朱古力漿就無野好送到d冰,起碼韓冰食到底都唔會淡哂
姐係要你空口咁食淡而無味既冰,講到呢到你都諗到我食到一半已經唔再食啦




總結:
除左個雪花冰超差之外其他野係值得一試,
見到蛋糕好似都幾吸引下次可以黎試下


草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
www.facebook.com/BerrysTalk
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言