2012年5月6日 星期日

♥【去痘產品】超級好用的去痘修復液!回購度100%! 內附痘痘慎入 ♥


好!我決定呢篇用返廣東話去打比較貼切XD相信大家、各讀者都知道草莓是個長痘長不停的人(哭)雖然每次化了妝之後都睇唔出原來隱藏左咁多痘(哈)。不過我是十分歡迎試不同的痘痘產品、療程的人!因為以我呢D唔介口既人最希望就係有一支神級去痘產品打救我!



SAN SOUCIS 泉水甘菊去痘無瑕修復液HKD168/5ml
先謝謝公關小姐送來的一支(神級)去痘修復液,因為我長期都會有痘痘所以隨時都可試用到XD
 



細細一支有5ml,分開2層一層水一層粉,所以每次用之前都要先搖勻
呢支修復液係這品牌的皇牌產品之一!因為有消炎殺菌既作用,暗瘡、油米、暗粒都用得
成份包括金盞花、甘菊、氧化鋅有效安鎮靜炎症
加上Healing Water可以促進新陳代謝,可減淡痘印更加預防粉刺

講左咁耐…睇效果最實際!!

講明先…以下照片十分驚嚇…未食野/食緊野既人要有心理準備…


。。。。。


。。。



。。




 

(上)鼻翼 (下)下巴
鼻翼果粒其實都已經唔算係大粒~所以好得都算快5/5夜晚生出黎,6/5朝早已經消失同消腫
不過下巴果粒係難搞d!已經是紅腫 剛好5/5是腫到最盡的那天~6/5就已經穿了又沒那麼腫了



呢粒係右邊面~呢粒已經生完又生又腫完又腫~都係咁紅!
咁岩5/5果陣係最腫…6/5已經沒那麼紅又沒那麼紅腫了。說好的去印效果好像不見……



接下來是草莓哥哥可怕的背照………請有點心理準備…





因為我哥戶外工作要渣車經常背貼著車椅,經常出汗又熱又焗的情況下夏天經常生暗瘡!
反而冬天就無事……對!我有時夏天背都會著幾顆(特別是在bra帶旁)。

草莓已經將張相縮小縮小了~希望沒有嚇到大家-___-~那顆很可怕的痘4cmx4cm左右!
比我手指公還要大OMG…….我哥一回來就嘈住叫我幫佢擦暗瘡膏,
為左唔好污染我支修復液既掃,我先洗好手再用倒既方法幫佢擦(記得先搖好)
不出幾小時之後我哥已經跑到我房叫我睇下 話無咁腫同痛wor! 28,29/4都已經好得好快

我哥仲好乖咁每日走黎我房叫我影相記錄(Blogger上身!?),
其實我真係無諗過要將佢咁可怕既暗瘡post上黎,
不過為左証明呢支野幾咁強勁!我只好縮細放上黎…



用法其實點在暗瘡處之後推開,不過如果夜晚在家的話,
我一定用大量粉末將粒暗瘡封印住!就算第朝已甩走一半都不用怕~



既然我覺得呢支咁鬼好用…有樣野真係激到我爆開!唔知係咪設計問題佢個蓋好似永遠都合唔到咁,有一日一起身見到個樽倒瀉左,我張台有個乾左既粉末整出黎既印!之後支修復液得返1/10,果下真係想!@#$%^&*( 一支有5ml 佢倒左4.8ml 咁我試咩…





而且支野乾左之後全部粉都卡住係樽口位……
呢支真係好用…不過可唔可以改善下支野設計等唔好浪費?
話雖我已經倒瀉一支,幸好公關小姐好好人咁寄多支俾我(感動!)
所以我決定呢支得返0.2ml既修復液係留俾我哥用,唔好再污染我支新野。



講多次呢支野係叫SAN SOUCIS 泉水甘菊去痘無瑕修復液ACS Anti Blemish Stick
HKD168/5ml 可以係指定既屈仔同sasa買到嫁!回購率是100%


草莓專頁開通喇!想關注我更多既消息?快dlike我啦^^
http://www.facebook.com/pages/Berrys-Talk/301019826603718
FB Page: Berry's Talk
這裡可以聯絡我: Berry1437@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言